Account

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder het aanmaken van een account. Een account maakt bestellen wel makkelijker en sneller, zeker als je regelmatig bij ons komt. 

Wachtwoord veranderen

Bij het aanmaken van een account kies je zelf je wachtwoord. Wil je dit veranderen? Kies dan op het inlogscherm ‘Herstel je wachtwoord’. We sturen je binnen enkele seconden een e-mail waarmee je het wachtwoord kunt veranderen!

Wachtwoord vergeten, wat nu?

Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je op het inlogscherm ‘Herstel je wachtwoord’ aanklikken. We sturen je dan een e-mail waarmee je het wachtwoord weer opnieuw kunt instellen.

Geen mail met inloggegevens ontvangen

Geen zorgen, het kan het een kwartiertje duren voordat je een mail ontvangt. Ook kan het gebeuren dat de mail in je spam box terecht komt. Probeer het anders nog een keer en let ook op typfouten. Als je nog steeds geen mail ontvangt kun je het beste even contact met ons opnemen.

Bestellen

Kortingscode invoeren

Je kunt jouw kortingscode tijdens het afrekenen eenvoudig toevoegen aan je winkelmandje. De korting zal bij de volgende stap automatisch worden verrekend.

Geen bevestigingsmail ontvangen

Na het plaatsen van je bestelling kan het een kwartiertje duren voordat je hier een bevestiging van ontvangt. Controleer ook de spam, ongewenste e-mail of ‘junk’-folder want het kan gebeuren dat deze mail in je spam box terecht komt. Je kunt je bestelling ook inzien op je persoonlijke account. Mocht het niet lukken je bestelling terug te vinden, neem dan contact met ons op. 

Bestelling wijzigen

Het is helaas niet mogelijk je bestelling te wijzigen nadat het geplaatst is. Mocht je een vergissing hebben gemaakt in je adresgegevens, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dan nagaan of het nog mogelijk is het adres te wijzigen. 

 
Minimum bestelbedrag

Wij hanteren geen minimum bestelbedrag.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Op dit moment kun je op Elithair.nl eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving of Paypal. Wij bieden geen ‘achteraf betalen aan’ omdat wij het gebruik van krediet niet willen stimuleren.

Kan ik ook met credit card betalen?

Nee, wij bieden deze service momenteel niet aan.

Hoe lang duur de verwerking van mijn betaling?

Je betaling wordt direct verwerkt en is binnen enkele minuten bij ons binnen via Ideal en Paypal. Als je ervoor kiest om per overschrijving te betalen kan het 1 werkdag duren voordat je betaling wordt verwerkt door de bank.

Btw-factuur ontvangen

Ja, je kunt uiteraard een btw-factuur van ons ontvangen. Vul voor zakelijke bestellingen bij de tweede stap tijdens het bestelproces je bedrijfsnaam en btw-nummer in. Heb je een account op Elithair.nl? Dan kun je de factuur eenvoudig downloaden op je persoonlijke pagina. Als je een bestelling zonder account hebt gemaakt kun je een e-mail sturen naar [email protected] We kunnen je het snelste helpen als je ook meteen je achternaam en het ordernummer of de datum vermeld.

Levering

Verzendkosten

Woon je in Nederland? Dan zijn de verzendkosten zijn slechts €1,95 en als je bestelling meer dan twintig euro bedraagt wordt deze zelfs gratis verzonden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je voor 13:00 uur bestelt kun je de volgende werkdag al genieten van jouw producten. Buiten Nederland kan het 1 tot 3 extra werkdagen duren voordat je jouw bestelling ontvangt.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor het leveren van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DPD en PostNL. Welke dienst wij precies voor de bezorging van jouw pakket gebruiken is afhankelijk van je bestelling. Zodra we jouw order hebben aangemeld bij de bezorgdienst ontvang je een mail met een track&trace code.

Bestelling op een ander adres laten bezorgen

Het is uiteraard mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt dit tijdens het bestelproces eenvoudig aangeven bij de tweede stap, door het vakje ‘Bezorging op een ander adres’ aan te vinken. Er verschijnt nu de mogelijkheid om een bezorgadres in te vullen. 

Wat als ik niet thuis ben wanneer de bestelling wordt bezorgd?

Als je niet thuis bent wanneer de bezorgdienst langskomt wordt er de volgende werkdag nog een poging gedaan. Ook ontvang je een briefje met gegevens om eventueel een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Bestelling naar het buitenland laten versturen

Wil je jouw bestelling naar België laten verzenden? Dan zijn de verzendkosten €4,95 en als je bestelling meer dan vijfendertig euro bedraagt wordt deze gratis verzonden. Voor regio’s buiten België en Nederland gelden andere verzendkosten en levertijden. Je kunt een e-mail sturen naar [email protected] voor meer informatie. We helpen je graag verder.

Retourneren

Een product retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst en zonder opgave van reden te retourneren. Het artikel moet in de originele verpakking zitten, ongebruikt én onaangebroken zijn. Vanwege gezondheidsbescherming mogen producten namelijk niet teruggezonden worden als de verzegeling na levering is verbroken. Voor een snelle en goede verwerking van een retour is het daarnaast van belang om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat en of je het wilt ruilen voor iets anders. 

Hoe kan ik een product retour sturen?

Voor het retour zenden van producten vragen wij je om gebruik te maken van het retourformulier en de aangegeven stappen te volgen. Zo kunnen wij de zending altijd herleiden naar de juiste bestelling en snel afhandelen. 

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Een product ruilen

Het is mogelijk om een product te ruilen en hiervoor gelden dezelfde regels en voorwaarden als bij een retourneren. Neem via [email protected] contact met ons op. We helpen je graag verder!

Ik heb een beschadigd/verkeerd product ontvangen

We doen altijd ons best om onze bestellingen goed te verpakken en naar je opsturen, maar het kan wel eens gebeuren dat er iets mis gaat. Het spijt ons daarom als er iets niet goed is gegaan of als je niet tevreden bent. Neem je even contact met ons op via [email protected] met vermelding van het bestelnummer? We helpen je graag om dit op te lossen!

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Je ontvangt het terug te storten bedrag binnen 14 dagen op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt. 

Is het noodzakelijk om de gratis goodies terug te sturen?

Ja, als je bij je bestelling gratis goodies hebt ontvangen en besluit om een of meerdere producten terug te sturen, dienen de goodies naar rato retour gestuurd te worden. Wanneer dit niet gebeurt zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

Overige vragen

Zakelijk account aanmaken

Helaas hebben wij nog geen apart inloggedeelte voor zakelijke orders (we werken hieraan), maar je kunt ons een e-mail sturen op [email protected] om een offerte aan te vragen.  

Grote bestelling plaatsen als zakelijke klant

Het is bij ons mogelijk om grote bestellingen te plaatsen voor zakelijk gebruik. Je kunt ons een e-mail sturen op [email protected] om een offerte aan te vragen.  

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor je privacy en gebruiken de door jou opgegeven informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer, uitsluitend voor het verwerken van je bestelling en het bijhouden van onze administratie en belastingaangiftes. Lees de privacy verklaring voor meer informatie.

Gratis goodies

Bij bestellingen boven de €35 ontvang je een gratis cadeautje, mits deze voorradig zijn.

Klachten

We doen altijd ons best, maar het kan wel eens gebeuren dat er iets mis gaat. Het spijt ons daarom als er iets niet goed is gegaan of als je niet tevreden bent over onze producten over service. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder en zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Neem contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen. We proberen je binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden.

Meld jezelf aan op onze nieuwsbrief

Ontvang vijf euro korting op jouw eerste bestelling en ongeveer een keer per maand exclusieve aanbiedingen en persoonlijke promoties.

We zullen je geen spam sturen, beloofd! Lees onze privacy policy voor meer informatie.

Meld jezelf aan op onze nieuwsbrief

Ontvang vijf euro korting op jouw eerste bestelling en ongeveer een keer per maand exclusieve aanbiedingen en persoonlijke promoties.

We zullen je geen spam sturen, beloofd! Lees onze privacy policy voor meer informatie.